Staňte se ORGANIZÁTOREM

již 7. ročníku ZÁVODŮ KOČÁRKŮ ve sportovní chůzi

8 důvodů PROČ BÝT organizátorem

Protože...

  • 1
    se jedná o JEDINEČNOU AKCI v ČR, o jedinečný marketing – zviditelnění vašeho centra zábavnou a originální formou marketingu.
  • 2
    máte JEDINEČNOU ŠANCI PREZENTOVAT Vaši organizaci, sdružení, společnost….v regionálním tisku, médiích, apod. – akce je každoročně vysílána nejsledovanějšími TV a rádii, sledována deníky a magazíny.
  • 3
    POMŮŽETE – výtěžkem ze startovného pomůžete určitému handicapovanému jedinci či určité neziskové organizaci (dle vlastního výběru).
  • 4
    PODPOŘÍTE MAMINKY – cílem závodů je motivovat maminky na mateřské dovolené k pravidelnému pohybu a sportu.
  • 5
    se jedná o akci UNIKÁTNÍ a NEVŠEDNÍ – závody se konají ve stejný den a hodinu = na několik desítkách míst v ČR a na Slovensku i v Polsku!
  • 6
    celá akce MÁ SMYSL – jdeme dětem příkladem, že hýbat se je normální a přirozené.
  • 7
    se závody každoročně dostávají do POVĚDOMÍ tisícům rodin.
  • 8
    partnerstvím v podobě ORGANIZACE se stáváte SOUČÁSTÍ TRADICE!

.

 

 

 

"Moc děkuji za možnost stát se spoluorganizátorem tak úžasné akce... Všichni jen chválili a těší se na další ročník. Velké poděkování, klobouk dolů,
jste úžasní - zorganizovat tak obrovskou akci!" 

8 věcí, které od nás získáte

  • 1
    Podrobný manuál k celé organizaci závodů: všemožné tipy jak postupovat, koho oslovit, kde propagovat, co zařídit, čemu se vyhnout, na co si dát pozor, a také pár důležitých tipů s poznatky z minulých let.
  • 2
    Profil na stránkách www.zavodykocarku.cz, kde bude možné umístit si informace o závodech právě z vašeho města = vašeho místa dění.
  • 3
    Součástí profilu bude i přihláška na vaše závody, kdy vám po vyplnění přijde obratem informace o nově přihlášeném účastníkovi = získáte jasný přehled o závodové účasti.
  • 4
    Přístup do organizátorské členské sekce, kde naleznete přehled všech důležitých informací od nás „z centrály“ (vše tedy jednoduše dohledatelné, již žádné dlouhé hledání informací v e-mailech:).
  • 5
    Elektronicky zpracované celorepublikové letáčky, do kterých si budete moci přidat loga i Vašich spřátelených organizací a regionálních partnerů.
  • 6
    Dále od nás elektronickou formou obdržíte tiskové zprávy, praktické listy na závody, diplomy, bannery, facebookové upoutávky, ad.
  • 7
    Vytvořili jsme pro vás také šablonu na případný potisk triček.
  • 8
    A také 10 základních bodů k organizaci Závodů kočárků, které vám usnadní rozhodování o případné organizaci ZK.
Zaslat 10 základních bodů k organizaci ZK

.

 

 

 

ZK v Mladé Boleslavi

Máme úžasné ohlasy ze strany města, partnerů, ale i samotných závodníků. Všichni ocenili nejen připravenost, ale i průběh celé akce. Díky, že jste!

Kamila Fikkerová autorka projektu MAMINKY MB, lektorka Strolleringu

ZK v Horoměřicích

Jsem nadšená! Vše v den D proběhlo naprosto hladce, chodí mi krásné zpětné vazby. Bylo to příjemné setkání místních rodin a navíc se nám podařilo vybrat více než 21 tisíc pro nemocného Vojtu!

Kristýna Strakošová autorka projektu Aktivní matka, lektorka Strolleringu

ZK v Mostě

Díky za skvělou podporu ve všech oblastech včetně sponzorských darů! Závody kočárků jsou pro nás skvělá propagace a příležitost ukázat, co umíme!

Ilona RadiscováKrušnohorské centrum pro rodinu z.s. - MC Barborka

ZK v Rožnově p. Radhoštěm

Díky závodům se vybralo přes 7000 Kč, které jsme věnovali malému Tadeáškovi trpícímu dětskou mozkovou obrnou. Ten pocit, když jsme jeho mamince předávali vybranou částku, byl nepopsatelný!

Hanka Jantačoválektorka Strolleringu

Cena za organizaci ZK

  • neziskové organizace, mateřská a rodinná centra, která pořádají ZK poprvé = 1 000 Kč
  • neziskové organizace, mateřská a rodinná centra, která s námi pořádala ZK v minulých letech = 500 Kč
  • ostatní organizace 2 000 Kč
Tato symbolická finanční částka za celý marketing poputuje na podporu sportovních programů pro maminky s kočárky.